Om Oss

Jag heter Emma Karlberg & är 14 år. Mina intressen är tennis, vara med mina kompisar, scouter & vara med min pojkvän. Jag lyssnar på typ all sorts musik, och själv spelar jag piano. Vill även börja på dance extreme, som jag kanske ska göra! :D Jag är väldigt social & älskar min pojkvän, min vänner & min familj, utan er, ingen Emma ♥ Jag är glad person som skrattar mycket! :D

[MER KOMMER]

Jag heter då Stella Sirén & är 14 år gammal. Mina intressen är ridning, vara med kompisar, scouter, musik & så går jag på extreme dance, vilket är halva lekitonen boxning och andra halvan dans till house musik typ.. Sedan är bloggning ett intresse, och även bloggdesign & foto. Jag är snäll, rolig, envis & en bra kompis (nej jag frågade inte alls Emma :D). Är ofta glad och skrattar mycket.

[MER KOMMER]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0