helloj Bella här!!!

Som rubriken lyder Stella o Emmas bästa bästa kåmpiz Bella här! Jag tänkte gästblogga lite här nu då!
Lite fakta om mig först :
Namn:Isabella /Bella /bellsan / isa
Bästavänner: Stella o emma ofc
Ålder: 14 bast
utseende:brunblont här ,blåa ögon , kort (161)
Intressen:slalom åkning som jag tränar o tävlar i , ridnig ,tyngdlyftning och en masa annat :D
personlighet: snäll , omtänksam , rolig ,randoum humor (a) inte bästa självförtroendet inom allt
relationsstatus: så mkt singel man kan bli :)
mål i livet: bli 125 år gammal, bli läkare, eventuellt skidproffs elr ryttare , ha en egen hund , kunna försörja mig själv utan att behöva lita på en man :)
Ja dagen idag var ganska ok började med syslöjd tummen ner sååå tråkigt men endå ,sen var det fysik ganska chill... sen då var de biologi och då fick vi dissekera en tarm och hud från gris ganska ofräscht men ok eftersom jag vill bli doktor (a) sen var de matte så körde vi matte plump ett askul spel, o sen va de lunch med boeuf bourguignon :) sen historie prov ! ganska skojj!  efter de drog jag hem för att äta lite pizza som mellis ( tjockis :p) sen ut på stan med stella o emma :) vi gick på donken för o köpa lite glass sen till the punkt shop ,på hollister där jag köpte en jacka o en tröja , stella köpte en t-shirt o emma köpte inget ;( sen va de H&M där vi tog lite randoum outfits :)så kul sen mathilde där de inte fanns några skal >.< fml alla mina e typ sönder o stella o emma har inga bra :P snygga kanske de heter :P
nu är vi @stellasplace dunkar musik och ska göra chokladbollar :) mumms mumms
såhär fina kommer dom bli :D
en fin bild som stella tog i sommras när vi hade en blogg :)
en fråga : ska jag gästblogga igen ?? isåfall ser ni mig nog oftare här :D
xoxo
B

Kommentarer
Postat av: sandra

Va gärna med och tävla på min blogg om ett snyggt halsband! kramisar

2012-01-28 / 00:15:24
URL: http://www.sandrabloggar.se
Postat av: Nathalie

Sv; Jorå! :)



Vad händer i helgen?

kram

2012-01-28 / 01:31:22
URL: http://nathalieenman.blogg.se/
Postat av: Solin (www.solinjamil.blogg.se)

Hej, är allt bra?:)

Kram♥

2012-01-28 / 09:59:42
URL: http://solinjamil.blogg.se/
Postat av: malin [fotoblogg]

kikar in och önskar er en trevlig helg :) kram

2012-01-28 / 11:10:57
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Postat av: B E X O L L I L A .

Förlåt att jag bara försvann, men jag hade ingen ork med bloggen, men ska göra mitt bästa med att komma tillbaka , kram!



& för er som är med i dagens blogg, jag kommer dra en vinnare !

2012-01-28 / 11:26:48
URL: http://bexollila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0