oupsi?

hemma från att ha vart i centrum med Ebba, haha seriöst det gick inte bra för oss, om ni undrar varför Ebbas sko är helt glittrig, fråga inte.. haha xD iaf, jag fick faktiskt med mig lite saker hem, + att jag provade ett par aassnygga byxor som jag gillade starkt, ska köpa dom sen tror jag :)

vad jag köpte :

från kicks, glömde skriva ehe
ringar!! tänkte att jag skulle börja med lite ringar, det är assnyggt men har inte hittat några som faller mig i smaken .. förens idag! :)
+ tacobar ;)
//Stella

Kommentarer
Postat av: olivia nilsson

VILL DU BLI VECKANS BLOGG?

gå då in på:

www.oolivianilsson.blogg.se

sen till inlägget:

VILL DU BIL VECKANS BLOGG LÄSARE?

och gör det enkla som står där.

puss, från mig på bloggen

2012-01-07 / 20:46:55
URL: http://oolivianilsson.blogg.se/
Postat av: Kristinis ifrån Örebro!

Tjaa, vilken fin blogg du har! kika gärna in på min blogg, där du kan läsa om allt vad som händer i min vardag, kanske är det din nya favoritblogg? :)



ha de! // Kristinis ifrån örebro!

2012-01-07 / 23:15:32
URL: http://kristiniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0