It's a misteryyyyyyy roawrroawrosbfisls osv

Sitter i min säng och chillar, ska strax fixa mig i ordning för natten (töntigt det lät? :o xD) och sedan zzzova, vilket passar bra för jag är verkligen astrött.. Kommer ha träningsvärk i mitt högra ben imorgon.. Vi gjorde massa sparkar på dansen och jag ba kände hur hela mitt ben .. Äsch känslan går inte att beskriva, det var inte som när man hårdtränat, utan när man liksom tagit i lagom .. Haha flummigt värre. Men aa, imorgon taggar vi skolan då, yääääy! Fast nä

//Stella

Åt melon idag :D *pil neråt*


Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

sv; samma här! :)

vad händer nu i veckan då? :)

2012-03-05 / 23:55:49
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0