Planer

Bloggen:
Eftersom vi har bloggen tillsammans och träffar varandra typ varje dag, är det ju klart att vi pratar om bloggen osv. Det är inget vi bara "har" utan jag tror nästan vi är helt överens om att den ska växa.

Mig själv:
Stay strong, sluta lägga ner massa tid på att störa mig på andras brister. Ta tag i skolan så att jag sedan ska ha förutsättnigar till ett bra liv. Ta motgångar bättre.

Träningen:
Ridningen; tänka på mina ledande tygeltag, dom går över mankammen nu så jävla jobbigt för då har dom ingen inverkan -.- Fortsätta jobba med att lära mig rida hästen i form.
Dansen; Fortsätta göra mitt bästa
Övrig träning; är anmäld till vårruset & tjejmilen. försöka träna styrka en gång i veckan & springa 1 gång.

Skolan:
Börja plugga ordentligt, gå ut denna termin med A i minst 4 ämnen.

ÄR SÅ JÄÄVLA TAGGAD! :D

//Stella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0