rubrikou

fu, hatar när man försöker skriva något med ett speciellt uttal, tex nu på rubriken.. ↑ många läste säkert det bokstavligt men det ska ju inte låta så.. det ska låta rubrikoou typ.. haha alltså, heerregud. Lite engelskt/franskt typ.. haha jeezez.

är jävligt trött nu, märks kanske? mitt huvud snurarararr, har inte kunnat göra bloggdesign eller något annat vettigt, allting bara snurrar och styckena flyter ihop osv. tänk er att ni ser skärmen genom ett fisheye-objektiv, så ser jag skärmen nu, asjobbigt.. så ska faktiskt gå & lägga mig snart. (snart = 23.00 typ x_x). Måste vara pigg imorgon när jag, emma, erica & erika ska se finalen tillsammans, yääy. Tillsammans med Sophie (Emmas syrra) & hennes kompis, kommer bli super! Först tacos, sen pannacotta (som jag ska fixa, ojoj).

Hade även tänkt gå/springa imorgon morgon, det rensar tankarna, vilket jag skulle behöva nu. låter som om jag har fetaste problemen, men är egentligen bara sjukt stressad över allt. MÅSTE TA DET LUGNT. Fråga Emma, jag har varit helt sjukt snurrig senaste dagarna, gjort helt random askonstiga saker som kommer helt jävla plöstligt = stressad stella. så ni tar vi helgen och chillar.
/stella

Kommentarer
Postat av: SemonieOfSweden - Stockholms Stolthet!

När är min header klar Stella? :)

2012-03-10 / 01:23:07
URL: http://semonieofsweden.blogg.se/
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Hehe okej, jag bara undrade :) En annan fråga; Har du någonsin provat ögonfransförlängning? Och i så fall, fungerade det och vilket märke var de? :) Kram!

2012-03-10 / 12:36:50
URL: http://Sannalitens.se
Postat av: MALIN - fick en blodpropp

vem hoppas du på ikväll? <3

2012-03-10 / 13:27:02
URL: http://mavalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0