2011

Har hänt så mycket, men ändå har tiden gått så otroligt fort. Man har sina perioder då allt är skit, eller när man bara älskar att leva. Att man kan förändras så mycket under ett år är läskigt. Att allt kan förändras under ett år.
Det är inte bara negativt & inte bara positivt, men man får ta det.
Just nu tycker jag att 2011 har varit ett underbart år, med mest lycka & glädje!
Jag är lycklig nu, mer än jag någonsin varit. Jag ser på 2011 som ett positivt år, något som förändrade mitt liv totalt.
Jag är absolut inte samma person som förut, förlåt & varsågod. Men jag är glad som jag är nu, och det är det som är det viktigaste.
Hoppas 2012 blir ännu bättre! ♥

Ett år sedan?
Nu.

Snart är det ett nytt år, kan inte vänta!
Ska antagligen firas med älskling & massor av vänner hemma hos oss :D
/Emma

Kommentarer
Postat av: Fоtомояsan

fin =)

2011-12-27 / 16:18:24
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0