About an hour it's a special day

Om en timme är det julafton!? Borde sova nu så jag inte ligger vaken då klockan slår tolv, känns ju bara konstigt :s Kommer kunna uppdatera någorlunda bra i alla fall, har tillgång till data men inte så ofta. Har gjort några tidsinställda också (:
Idag har vi inte gjort något speciellt, mest bara ätit middag, pratat & syrran o jag har tokat oss as usual ;)
Imorgon ska jag till kyrkan TVÅ GÅNGER!? Först på morgonen med släkten som vi brukar göra, och sen på midnattsmässa. Jippiii.


Finfina 'ungar' :3
/Emma

Kommentarer
Postat av: Julia

SV: Nejmen åh gud vad fin du är, du gjorde verkligen kvällen för mig! Dina vänner kan verkligen skatta sig lyckliga! :')

God Jul på dig! :)

2011-12-23 / 23:09:15
URL: http://mcmonkeii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0