En lycklig & trött Emma med ny tröja & tvd senare

Awesome start på jullovet, får hoppas att det fortsätter så eller om möjligt blir ännu bättre!
Har varit med älskling, haft allmänt mys & fått julklappar osv. THE VAMPIRE DIARIES IS MINE ♥ Gissa vad jag ska göra ikväll? ;)
Fick en väldigt fin tröja som jag ska ha på julafton också, hihi ^^
Köpte en parfym till älskling & mamma o pappa köpte tröjan till honom, men den passade inte riktigt så vi ska åka tillbaka senare & se om det finns i en större storlek :)
Imorgon åker vi till kusinerna & därför kommer det inte vara någon bra uppdatering från min sida under en vecka. Eller jag tror inte jag kommer vara så överdrivet aktiv på bloggen hela lovet :s
Jag får passa på att göra allt jag vill nu när vi har ledigt! Ska bli så sjukt härligt, kan knappt vänta c:


Hej otrolig skärpa, nä men orkar inte ta en ny :s


Hihi tycker den är jättefin, tack älskling ♥
/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0