Fjärde Advent :)

Morgon Foolks, kom precis hem från stella. Vaknade upp helt forever alone :c Har inte sovit speciellt mycket inatt, men kvällen var iaf mysig & julig! Fick earcuff av stella & en liten skämtpresent av isa haha x)
Har bara en present kvar att köpa men ska se om jag får låna syrrans busskort för att åka till Nacka Forum med älskling & julhandla one more time.
Älsklingen tog fel när han skulle åka & snodde mina mjukisbyxor och lämnade sina egna, hihi dom är verkligen sjukt mysiga & stora! Tänker aldrig lämna tillbaks dom (a) 


VILL HA! .. och så vill jag att dom ska sitta lika snyggt på mig också.
/Emma

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ

tack så mycket. vad mysiga de där såg ut

2011-12-18 / 13:43:44
URL: http://maddisenj.se
Postat av: bexollila.

kul att ni är med, glöm inte om du länkar får du större chans ! :D

2011-12-18 / 16:38:53
URL: http://bexollila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0