Forever Alone

Sitter här forever alone hemma hos farmor & farfar, de andra drog för att handla lite. Tjockar mig med godis istället :3 Julafton va awesome, kommer upp ett inlägg sen när jag kommer hem vad jag fick för något :p
Men kan säga att jag fick en vit Iphone 4!
Skitglad är ordet, har lärt mig en del om den nu men jag måste skapa ett Itunes konto på datan hemma för att kunna ladda ner appar så det får vänta. Lite synd men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;)


Jag just nu, fick låna farmors tröja för jag glömde ta med tjockiströjor heheh .. :$
/Emma

Kommentarer
Postat av: ♫♪ Sandra T

söt! :)

2011-12-26 / 14:04:36
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0