FYFAN VAD DÅLIG JAG ÄR

har fortfarande inte börjat städa hahahahahah.
städar imorgon istället, vet att det blir gjort då för aa..
vad har jag då gjort under tiden  jag borde ha städat?
well .. har skruvat isär mitt tangetbord. fråga inte varför.. O.o' tänkte att jag skulle tvätta det lite men det var massa leskigt där i som jag inte ville förstöra, så efter att jag envist skruvat upp alla 500 skruvar och slitit isär mitt tangetbord var det bara att skruva ihop det igen, kände mig misslyckad menmen.
påtal om att vara dålig, snön e dålig. den har inte kommit än :(
//Stella

Kommentarer
Postat av: Amanda Matanovic ☆

Svar: Jo, allt är bara bra med mig :)

Vad ska du göra idag?



- Förlåt för sent svar!

2011-12-17 / 10:39:47
URL: http://ammm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0