Helgens Planer!

Fredag: Skola som vanligt .. Sen träffa älskling, avundsjuk för han har jullov nu :( Han kommer hit efter jag slutat skolan så sover han över :)

Lördag: Åka in till stan med syrran & älskling för att handla julklappar, inte alls långt kvar till julafton! :D Sen på kvällen drar jag till Stella & är med henne o Isa ^^ Sover över där!

Söndag: Vakna upp hos Stella, antagligen har dom redan åkt till stallet så jag drar hem & käkar frulle osv. Träffar nog älskling efter det :) 

Där har ni min underbara helg! ♥



/Emma

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: nej jag har bara barit där en gång, men jag var där i tre veckor och ville INTE åka hem ^^ Så jag älskar också Åland. Hur kommer det sig att du ska dit?

2011-12-16 / 14:18:24
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0