Hemma är en trött Emma

Nu är jag hemma igen, sitter här i Johans mjukisbyxor & varm oboy c:
Underbar dag, men slitsam. Först drog älskling & jag till Nacka Forum och köpte julklappar och åt lyxlunch. (Mc'Donalds för er som undrar ;p) Sen åkte vi hem till honom och myste med ett varmt bad osv.
Senare på kvällen åkte jag hem & träffade mamma o pappa som varit i stan så jag fick skjuts hem istället för att gå i snön. 
Nu är jag alldeles för trött & är i stort behov av musik. Imorgon ska jag följa med mamma till centrum för att handla den sista julklappen!


/Emma

Kommentarer
Postat av: kajsa

finfina ögon!

svar till stella: jag blev trampad av en häst :/

2011-12-18 / 22:49:10
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0