hemma

jävlar vilken skitstatistik idag .. men aa. kör på de ;)
i alla fall, va i skolan idag och sedan gick jag hem assnabbt, bytte om & åt typ miljarder pepparkakor :b sedan gick jag tillbaka & mötte erica, sveriges väder</3 iaf, sedan så åkte vi och provade en tröja (till dansen), men köpte inget, 1. det va inte ens bestämt att vi skulle ha en stor tröja.. 2. sjukhusblå & jättestor = ser ut som om jag just blivit utskriven från sjukan. så aa .. sedan var det genrep, känns ganska bra men antar att det ser helt förjävligt ut, menmen. sedan drog jag & erica hem, och nu sitter jag här.. känns som att jag alltid avslutar så? O.o

erkänn att det ser ut så? :P
//Stella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0