jul snart :D

idag har vi vart i skolan då, sedan drog jag & emma vidare till sickla. Jag vill kolla mobil, och sedan kolla några julklappar, hittade en.. (a) iaf, hade gärna velat ha en xperia arc s i julklapp, så vi sprang runt lite & kollade efter en sådan. när jag sedan hittade en (måste ju klämma & känna på den innan jag önskar mig :b), och den var ju megajättestor?! så får bli någon annan, typ iphone? :D


några av sakerna jag önskar mig :b
ett halsband med ett kors, en iphone 4(s?), escada parfymen ocean lougne, en väska, pengar, ett par döööösnygga cheapmonday byxor (hittade på nelly.com) & ett par fodrade converse :) + ett anteckningsblock, en halsduk, en onepiece, ett par megaoversize mjukisbyxor typ .. jag är dyr i drift ;)
//stella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0