kul.. ._.'

går inte att säga något annat än fml. fyfaaan , och jag ska ha mobilen ett år till, kommer inte att få en ny i julklapp.. så håller på att tömma den från bilder osv. är fett deprimerad :( märkte inte ens att skärmen sprack när jag tappade den först, trodde liksom att till skulle låta krrraaas som när man tappar ett glas liksom .. men nä.
FÖRSTÖRDE MIN KVÄLL. annars har dagen varit chill, slutade kvart över tolv :) va med erika sen och nu så sitter jag som ni kanske förstår och hatar mitt liv för att mobilen är sönder.
ska återgå till att vara deprimerad nu, hörs!
//Stella

Kommentarer
Postat av: Amanda Matanovic ☆

svar: Det är bara bra med mig!

Sportar du? :D

2011-12-05 / 18:59:50
URL: http://ammm.blogg.se/
Postat av: minna – ismileforyou.blogg.se

Nej, det är det värsta man kan göra... :'(

2011-12-06 / 19:07:45
URL: http://ismileforyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0