Saknat Mig? (a)

NU är jag hemma igen! Skittrött men ska försöka få fram ett inlägg ..
På fredagen kom älskling hit, jag tror inte vi gjorde så mycket. Sen på lördag förmiddan så drog vi hem till honom och myste där, sen åkte vi på julbord med en del av hans släkt! Jätteroliga haha, så det var väl kul :) och god mat på det också ;)
Sen låg vi uppe och kolla tre filmer, Lejonkungen! :D
Idag gick vi upp alldeles för tidigt för att jag skulle hinna med bussen och åka till kyrkan för konfamöte som börja klockan 11. Inte konstigt att jag är förjävligt trött :/
Men underbar helg i alla fall ♥


/Emma

Kommentarer
Postat av: J

Åh vad fin!

SV: Trevligt! :)

2011-12-11 / 22:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0