skadeglädjen är den enda sanna glädjen

om besöksantalet är lågt brukar jag länka till bloggen på fb, och några brukar gå in. men nu skrev jag att min dag var förstörd & länkade till bloggen, och trippelt så många (har hittills) gick in. skadeglädjen är den enda sanna glädjen, eller? ;)


nog tjatat om min söndrade mobil (:'c) , here u got my...
(ett måste att använda ikonen .. ;))
MÅNDAG: vara med erika
TISDAG: tjata på pappa att han lämnar in mobilen på lagning, ridning
ONSDAG: dö lite för mig själv i min ensamhet.
TORSDAG: dansa kurduro! nej men dans
FREDAG: genrep inför uppvisningen (dans)
LÖRDAG: vara med på 6 (!!) dansuppvisningar
SÖNDAG: räknar med att inte leva längre då eftersom jag kommer dö på uppvisningen.
kul inlägg :P
/Stella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0