trott att det var 17onde hela dagen..

.. men sedan kom jag på att det är 18, och då blev jag glader, för då insåg jag att jag har choklad kvar i kalendern! hah, chokladkalender in my ♥



tjo, har inte orkat blogga, sorry för de. iaf så har jag jobbat i stallet idag, & är astrött nu. isa har åkt, hon åkte för typ 3,5 h sen. lite ledsamt, men ändå skönt för jag känner att jag behöver lite tid för mig sj nu. ska bada, har hårinpackning och allting strax, efter att jag bloggat klart. Men allt för er ;) vi hade ju minijulafton, chill :D isa fick nagelgrejor av mig och emma fick som ni kunde läsa ett inlägg (↓) ner en earcuff av mig. själv fick jag en anteckningsbok (vilket jag visste att jag skulle få, emma är så bra på att köpa rätt julklappar till mig! hände förra året med, hon vet att jag önskar mig något och så är jag påväg till en affär för att kolla på det och hon ba .. måste du gå dit..? så fattar jag vad det är jag ska få xD) menmen, jag blev glad iaf och hoppas att dom blev det med! :)

skabb, ser äckligt ut.. men mina snyga earcuffs iaf! tack isa ♥
välbehövlig anteckningsbok, tack emma ♥
//stella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0