Inläggets innehåll till Bloggnamnets ära

Tycker jag kom på en väldigt fyndig rubrik just som gör att jag låter smart! ;) (vilket jag också är :D)

* Jag kommer se misshandlad ut imorgon. Kommer ha en stor fet bula på halva huvudet för jag slog i en metallgrej i duschen plus ett stort fett sugmärke på halsen ..

* Jag har tagit sönder mitt paraply, i två delar. Bröt av det. Hur lyckas man med det? 

* Jag hittade tre kronor i en gammal väska jag inte kollat i på åratal. Det låg liksom inuti väskan för det va hål i ett fack, rev upp hålet & tog enkronorna (a)

* Jag såg en ekorre idag på väg till skolan med Anna! Stod där i typ tre minuter och bara kollade ^^ Så sjukt söta :3

* Mitt hår blir alltid jätterufsigt när jag vart med min pojke Johan, bara för att vi är galna O.o Vi båda är väldigt kittliga kan man väl lugnt säga ;)

Alltså jag orkar inte hålla på med fler Randoum saker just nu, men där har ni i alla fall några ;) Ska försöka uppdatera så mycket som möjligt! Har ärligt talat saknat bloggandet lite, hade en annan blogg med Stella för något år sen :P Men det här var första inlägget för mig Emma!
Kommer ett egoinlägg om mig senare så ni har en hum om vem jag är, när är en bra fråga ;p

Haha vad ska ni tro om mig efter det här inlägget liksom? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0