Ny blogg!

wää, venne hur jag ska börja första inlägget, hehe.. 
Vi har väl pratat i typ en vecka om att skaffa en blogg tillsammans, men det har vart fett svårt att komma på ett namn. Idag på nolektionen så ba sökte vi på randoum, & det va ledigt :) så vi tog det och ba BAM! ny blogg xD

Vi ska väl antagligen berätta lite om oss själva i något fint inlägg, och då kan ni läsa mer om oss där. Men för att ni ska ha en liten blekaste aning om vem jag är:
Stella - 14 år
nu vet ni såååååå mycket mer om mig ! haha, nej men det lär väl mest vara våra kompisar som läser bloggen så .. ;)
flummigt värre.
jag ↑ för dom som e tröga och inte fattade det.
/stella :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0