My own secret Recipe

haha eller kanske inte.
vi har haft en hemkunskapsuppgift då man ska komma på ett eget recept, och här är väl mitt då som jag lagade idag direkt efter skolan :) 

tja, ni ser väl ungefär vad som är på bilden! men ska vara duktig & skriva ner hela receptet så har jag det klart hehe ;)

ingredienser:
Vit fiberpasta (Cotelli Grande)
Fläskfilé 600g
Mozarella 2x
Basilika
Körsbärstomater
Isbergssallad
Olivolja
Kryddor som salt & peppar

how u do it:
♥ börja med att koka upp vatten i en kastrull.
♥ skär upp fläskfilén i lagom tjocka bitar & börja stek i en stor stekpanna. krydda under stekningen på båda            sidor.
♥ häll i pastan & låt det koka i ungefär 10 min.
♥ riv mozarella & dela tomaterna mitt itu.
♥ servera med olivolja & sköljd isbergssallad!
komplicerat, eller? ;) men det blev i alla fall ganska gott!
//Emma

Kommentarer
Postat av: erica :D

Gud vad gott det såg ut! Lätt A i betyg! :D Men tack för frågan Emma! Vi svara på "alla" senare! ^^ pöss<3

2012-02-15 / 22:04:53
URL: http://sohappytogether.blogg.se/
Postat av: MALIN - fick en blodpropp

fin blogg! :)

2012-02-20 / 10:42:19
URL: http://mavalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0