så teknisk?

alltså tekniska prylar och jag kommer verkligen inte överens, även om jag älskar dom ♥ så har dom alltid något emot mig!
kan inte ladda ner bilder från iphonen till datan även om jag ladda ner nåt hux flux som skulle få det funka >.< mailar bilderna lite gulligt istället haha.
men det finns fleeeer exempel.

Jag tryckte runt på tv:n och gjorde så den dog .. så vi fick återställa alltihop & inspelade filmer försvann. blev inte så populär i familjen då :o

Jag försökte komma in på pappas iphone & testa massa olika lösenkoder, så .. paja den lite & nu kan han inte ladda ner några appar :s

I början kunde jag inte ladda ner några appar på min iphone, sen kom änglastella & visa hur man gjorde efter en vecka eller två ;)

Jag har tappat min gamla mobil i vattnet så den gick sönder.

Jag har förstört mobilkameran i en gammal mobil.

Tur nog kommer jag inte på flera! :D
//Emma

Kommentarer
Postat av: nathalie

sv: ja allt är bra, självdå? :)

2012-02-01 / 16:42:13
URL: http://naxo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0