Vart fan är världen på väg? :s

Asså herregud. Har åtminstone förstått dom här tyresös snygging osv.. Även fast jag tycker det är patetiskt att man ska rösta på den brud som har störst tuttar, "finast" duckface osv.. Alla ser ju ändå likadana ut, sorgligt men sant.. Men nu, tyresös fittor? Seriöst.. Haha jeezez. Kanske en "kul" grej men tänk på dom som blir nominerade dit (yes, man blir nominerad).. Det finns bättre sätt att säga att man inte gillar någon än att anonymt hänga ut en person inför JÄVLIGT många personer, dessutom i Tyresö så det är ju antagligen folk man känner.. Nä fyfan, förlåt, men vilken vidrig & feg person man är om man nominerar ngn dit.

//Stella

 


Kommentarer
Postat av: SemonieOfSweden - Stockholms Stolthet!

Har du lust & fixa till min blogg? Jag vill ungefär att den ska se ut som din i bakrund & kommentatorsfält osv. Men när man skriver ett inlägg, vill inte att den texten ska ändras. Men överskrifterna ska vara som din.



Adda mig på fb Christoffer Falkbäck så kan jag skicka bilder som jag vill ha på headern osv! :)

2012-02-26 / 19:29:03
URL: http://semonieofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0