50 sanningar!

1. jag började skriva dessa sanningar 22:06
2. det känns som att jag är smart. nej men haha, jagh pluggar typ aldrig och om jag gör det är det sistaminuten pluggning, och ändå är mina betyg typ fett höga :s
3. jag tycker inte att jag förtjänar mina betyg
4. jag tar åt mig när jag gör fel, inte när jag gör rätt & får typ beröm. därav mitt självförtroende & min självkänsla
5. jag rodnar jääääättelätt, speciellt när jag har varmt
6. mitt humör kan gå från jätteglad till förbannad på 3 sekunder
7. jag hatarhatarhatar tidiga mornar & försover mig i princip alltid dom 5 första dagarna i veckan (a)
8. jag suger på att argumentera när jag verkligen behöver det, men om det gäller typ något jag vill ha är jag grym.
9. jag hatar när man typ gått omkring med en fläck på tröjan och ingen sagt något, så kommer man hem och inser att man haft det hela dagen.. haha fy vad sur jag blir då
10. jag är en tävlingsmänniska, & jag hatar när folk säger "jag är inte det" & sedan så tävlar man och personen visar sig vara värsta tävlingsmänniskan..

11. jag hatar när det bara är man själv som frågar om man ska göra något, och de andra bara tar för givet att det ska vara så. det slutar bara med att man glider ifrån varandra sen
12. jag suger på att fota, hahahaha
13. jag tror att ingen läser det här, men jag kände att jag behövde skriva det. om du läste, kommentera så länkar jag dig!
14. jag gillar att skriva på mitt skrivbord, alltså rakt på skrivbordet
15. det känns som att jag bara har dåliga sidor typ ? O.o
16. dessa sanningar är väldigt negativa
17. jag tycker att det oftast är väldigt bra att vara envis
18. speciellt när man har suttit och pillat på något och BAM så funkar det, och då blir man jätteglad & det blir jättesnyggt :D
19. ridningen blev helt plötsligt mycket roligare i torsdags, längtar jättemycket tills på tisdag
20. jag har damon som bakgrundsbild på mobilen.

21. jag tycker inte att ian somerhalder är så jättesnygg irl, men han passar sjuuuuukt bra som damon!
22. jag funderar på att använda den s.k. bajsoljan till mitt hår xD (riciniloljan eller vad det nu heter)
23. jag är väldigt bra på att slösa pengar
24. jag ångrar jättemycket att jag inte sökte till att bli elevstödjare
25. halvvägs nu!
26. jag vill ha en pojkvän, men ändå inte.
27. jag känner att jag måste börja bry mig mer om mig sj eller vad man nu ska säga, det känns som att vissa inte alltid kommer finnas för mig hela tiden & den dagen dissen kommer ska jag kunna ta hand om mig sj.
28. jag ska kanske praoa på taxi sthlm haha
29. jag skaffade just instagram, följ ssireenh :D
30. jag tycker det är sjukt snyggt att ha klackskor, men att jag själv är för lång för att kunna ha det. skulle jättegärna vilja ha ett par jeffrey campbell tex

31. jag går på dans men suger på att dansa, haha alla i min dansgrupp fick jätteavancerade solon (som togs bor men ändå) medan jag fick stå och hoppa på stället typ, HAHAHAA
32. dessa sanningar ser ut att vara mycker fler för att vi har så stor text på bloggen, hehe
33. mina idéer börjar ta slut nu
34. jag lyssnar mest på house, men egentligen kan jag lyssna på allt
35. dock gillar jag inte låter med asnice sound, och sedan kommer någon mupp och sjunger som en jäkla kråka i den. typ "rock" eller vad det nu, bakgrundsljudet är nice men sedan kommer någon lite sjungar och tror att dom kan sjunga ..
36. jag hatar att sitta inne. men alla mina kompisar är typ för hemmakvällar och man är ju bara lite mobbad om man drar ut ensam?
37. jag vill kunna sjunga, sjunger 24/7 men det låter hemskt..
38. tror jag. jag kan inte avgöra om någon sjunger bra eller dåligt
39. jag tycker att åland är mycket roligare än sverige
40. men det kanske bara är för att jag lämnar alla problem i sverige när jag drar dit = jag är helt problemfri när jag är där

41. jag tycker att alla som inte rider missar något, det finns INGET ställe som är så avkopplande som det. när man är där, man glömmer sina problem för en stund & bara är.
42. jag har ingen dold talang. eller kanske, men om den är det så är den så dold så inte ens jag vet om den.
43. jag läser omkring 10 bloggar dagligen och sedan brukar jag gå in på vissa som tex. nellieberntsson någon gång varannan dag typ
44. jag tycker att good feeling är en asmysko låt, dom sjunger "ibland får jag en känsla jag aldrig haft förut" wtf liksom hahaha.
45. jag sa ALLT via skype till en person förut, nu kan jag knappt snacka med denna person för att jag skämms så mkt
46. så när jag snackar med denna person rodnar jag asmycket, vill inte ens veta vad denna person tror om mig..
47. jag tycker det är jobbigt att göra "vanliga smileys" när man skriver på telefonen, därför är emoji väl använt..
48. jag är jättebra på att komma på saker som hjälper mina kompisar, det kan vara tex saker att säga eller göra, men när jag själv ska göra något liknande blir det bara knas..
49. under hela julen har jag haft en liten kvist av våran gran i en vas & kallat den "min egna lilla gran" dessutom hängde det en kula på den. haha känner mig normal xD
50. nu är klockan 20:56, dvs det tog nästan en timme att skriva detta trots att jag är pro på att snacka om mig sj & detta borde gått jättefort, men jag kan inte koncentrera mig på en sak åt gången.
image description
//Stella

Kommentarer
Postat av: sofie

sv: De är baara bra :)



planer för morgondagen?

2012-01-14 / 23:02:39
URL: http://soofielundberg.blogg.se/
Postat av: Erika

haha men du borde ta bort granen nu ;) det har redan varit 20 a knut :D

2012-01-14 / 23:31:05
URL: http://so happy together.blogg.se/
Postat av: sofie

sv: okej :) imorgon ska jag övningsköra och träna



haft en bra kväll?

2012-01-14 / 23:55:42
URL: http://soofielundberg.blogg.se/
Postat av: therese ekendahl

hej sötis!

jätte fin blogg måste ja säga!!

just nu har jag en tävling på bloggen gade vart riktigt roligt om du ville vara med i dagens blogg! det ända du behöver göra är att skriva" jag är med"

hoppas verkligen du vill vara med!

http://theresefabienne.blogg.se/2012/january/dagens-blogg.html#comment

kram!<3

2012-01-15 / 10:25:44
URL: http://theresefabienne.blogg.se/
Postat av: sofie

sv; usch då, jodå :)



hur va din morgon?

2012-01-15 / 10:56:04
URL: http://soofielundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0