Dead Man Walking

aaaaah jag dör!
är så sjukt seg i benen, orkar knappt röra dom :c jag vet inte hur mycket jag har gått idag, men typ en & en halv timme, sen hade vi hinderbana på idrotten & sen tennisträning.
gissa om jag är trött nu? kommer aldrig orka stå & duscha sen. livet är hårt ;)
menmen måste göra det för sen ska jag krypa ner i sängen & kolla något avsnitt av tvd, seriöst det bästa som finns. perfekt att kolla på på kvällen :D

HAHAHAHHAA bästa bilen ever! dock är jag lite rädd för grisar men .. grymt! ( där fick jag till det ;) )

//Emma

Kommentarer
Postat av: issa - tjejrappare och låtskrivare

sv. ska ställa mig och göra lite mat nu tror jag , sen film och sova :) hoppas du får en fin kväll! kram

2012-01-11 / 21:50:13
URL: http://issas.nu
Postat av: erika

hahah :D

2012-01-13 / 15:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0