I want to sleep :c

Rubriken säger allt. Har legat i sängen i typ en timme nu och har inte kunnat sova, fml >.< kollade lite tvd avsnitt under kvällen igår/idag och det blev väl inte så tidigt så jag får skylla mig själv. Kommer vara HELT död imorgon men vem bryr sig. Härligt uppmuntrande inlägg va? ;)
Imorgon börjar skolan och jag är så otaggad man kan bli. Kommer bli svårt att tänka positivt när väckarklockan börjar tjuta .. Skulle inte bli förvånad ifall jag försov mig hehe. Ni märker säkert att jag dröjer ut på det här inlägget lagom mycket bara för att jag inte kan sova.
Jag lovar, jag ska sluta x)
Allting fuckar upp sig så jag inte kan ha någon bild med i inlägget, lika bra det.
/Emma

Kommentarer
Postat av: Patricia♔

Hoppas du kom upp idag ändå:)

2012-01-10 / 12:55:07
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0