Månadsresumé

första månaden av 2012 har snart gått/tagit slut. Vad man nu säger :p
iaf, har vart en ganska bra månad tror jag? I början av Januari skrev jag "vad jag vill göra under denna månad". Har lyckats göra allt tror jag? Jag skrev:
Alltså, har haft en okej start på skolan. Vi har inte haft några läxor alls typ..
Slippa skolan, vi var ju till kungsberget i måndags & det kändes som att man slapp skolan :p
Fixat nya naglar, check √
Navelpiercing, CHECKKK :D:D:D:D:D
& designen är ju utbytt som alla kan se :)
Dessutom så har jag..
..fått min phonie
..varit hyffsat nyttig (bara ätit godis på helgerna, och inte så mycket)
..sparat ihop över 1000 kronor till London.
.. hunnit träffa malin, hihi var där 1 januari :)
Rätt bra månad, eller vad säger ni? :)
image description image description
//Stella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0